Rólunk

A csapat Kecskeméten szerveződött és motoros gyorsulási versenyeken vesz részt, egy Aprilia RSV 1000 -esből épített ModiTwin kategóriában versenyző géppel. Moditwin kategóriában kéthengeres motorok vehetnek részt, melyeken mindenféle módosítás megengedett, de kitámasztó nem lehet és csak utcai minősítésű (DOT approwed) gumi használható. A versenyzést Sági Tamás még utcai motorjával kezdte, de hamar rájött, hogy komolyan csak egy épített motor jöhet szóba. Vásárolt egy már átépített darabot, melynek az első villaszöge lett változtatva és a motor hasmagassága is alacsonyra lett véve. A motor erőforrása a gyári motor maradt, teljesítményét a gyári vezérlőre épülő power commander -rel, dinitrogén-oxid(N2O),nitro befecskendezéssel növelték, rajt, váltás elektronikával kiegészítve. Éveken keresztül ebben a konfigurációban futott, többször is dobogós helyezéssel. A nitrós alkalmazás hátrányai közé tartozik a motor erős, ütésszerű igénybevétele és az ebből adódó kiszámíthatatlan meghibásodások. Csak nagyon komoly, profin programozott nitro rendszerekkel érhető el a hosszútávú biztonságos használat. Váltás következett, a motor teljes átkonstruálásával és a csapat is ekkor alakult meg. A nitrós üzemet egy vezérléstuningolt, programozható motorvezérlős megoldás váltotta fel E85 bioetanol üzemanyaggal. A csapat célja a versenyzés mellett a biotenatol népszerűsítése, és annak bebizonyítása, hogy az E85, mint egy magyar, olcsó, környezetbarát üzemanyag megállja a helyét a versenyüzemanyagok között, mindemelett nem teszi tönkre az eredetileg benzin üzemre készített járműveket.